تقویت زیرساخت‌های گردشگری و حمل‌ونقل ریلی استان در دستور کار

استاندار یزد با تأکید بر تقویت کمیته گردشگری اتاق بازرگانی استان گفت: پیگیری تأسیس شرکت حمل‌ونقل ریلی استان در دستور کار معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز گذشته دوم مهرماه، نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی چالش‌های زیرساخت‌های جذب گردشگر و بالاخص حوزه حمل‌ونقل ریلی برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به فرایند تأسیس شرکت هواپیمایی یزد ایر اظهار کرد: حضور اعضای بومی در هیئت‌مدیره شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در رفع برخی موانع توسعه صنعت گردشگری یزد همواره راهگشا بوده است.

محمدرضا بابایی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در دهه گذشته جهت راه‌اندازی شرکت حمل‌ونقل و ترانزیت بین‌المللی در یزد گفت: اکنون نیز معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

او در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته گردشگری ذیل اتاق بازرگانی استان یزد تقویت و جلسات هماهنگی این حوزه به صورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404070300230
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha